sâmbătă, 18 octombrie 2008

Adrian Neaga: "Cît îţi mai baţi joc de mine?"


După o ceartă dură cu antrenorul, atacantul în vîrstă de 29 de ani a fost exclus din lot şi trimis pe termen nelimitat, începînd de azi, la echipa a II-a

Şedinţa de pregătire de ieri dimineaţă a fost zguduită de un nou scandal în vestiarul Stelei. Adrian Neaga a sărit la gîtul "Fiarei", cerîndu-i explicaţii pentru tratamentul la care este supus în Ghencea.

"M-am săturat! Am tot tăcut! Dar cît să mai rezist şi eu? Cît ai de gînd să îţi mai baţi joc de mine? Nici atunci cînd nu ai jucători să-ţi completezi lotul, faci ce faci şi nici nu mă bagi în seamă", i-a reproşat pe un ton ridicat Rică lui Lăcătuş, rămas mască. Ceea ce i-a pus capac lui Neaga a fost faptul că înaintea meciului de la Galaţi, deşi în criză de efectiv, tehnicianul l-a ignorat în continuare. "Mă laşi în afara lotului, mă duc la echipa a II-a, dar nici nu te interesează cum joc acolo!", i-a mai strigat vîrful lui Lăcătuş, care i-a comunicat scurt şi la obiect elevului său: "Pentru o astfel de atitudine vei ajunge la echipa a doua. De această dată însă, pe termen nelimitat!". "Oricum, numai acolo joc în ultima vreme", i-a întors-o Neaga.

Exceptînd meciul de Cupă cu Sportul, atunci cînd pe teren au fost introduse rezervele, ultima partidă al lui Neaga pentru Steaua în campionat a fost cu Pandurii, în urmă cu mai bine de o lună şi jumătate, atunci bifînd însă numai 8 minute pe final.

4 este numărul jucătorilor cu care Lăcătuş a fost în conflict de cînd antrenează la Steaua: Bădoi, Rada, Lovin şi Neaga.

"Neaga e cel care bagă rîcă în vestiar. S-a plîns că eu îi păcălesc pe jucători la bani. I-a calculat Argăseală veniturile şi a ieşit pe plus cu 820 de euro. Nu-l mai las să plece liber, i-am pus clauză 200.000 de euro"
Gigi Becali, patron Steaua

Niciun comentariu: