marți, 14 octombrie 2008

Ogica, parasit de pianista sexy


Minunile nu tin mai mult de trei zile, nici macar pentru Ogica: pianista sexy, Crina, si-a luat bagajele si a plecat acasa, la Alba Iulia, lasandu-l pe giurgiuvean cu buza umflata.

Interpreta de muzica populara a marturisit, ieri, reporterilor CANCAN ca a decis sa rupa relatia cu Stelian Ogica, dupa ce in ziare au aparut poze sexy cu ea. "Multe prietene ale mele m-au acuzat ca m-am combinat cu Ogica doar pentru a-mi pune silicoane si a ma face cunoscuta. Ogica a insistat cateva saptamani sa ma aduca la Bucuresti, ca sa ma promoveze. Am refuzat o perioada, insa am vrut sa incerc si varianta propusa de el. Dupa ce am aparut in ziare, a doua zi am fost desfiintata de presa si au aparut, din senin, poze cu mine in pielea goala. Nu mai vreau nimic. Plec acasa!", a declarat Crina, suparata. Ca un adevarat gentleman, Ogica a sarit in apararea Crinei si a declarat ca blonda merita din plin sa ajunga celebra: "Are o voce senzationala, canta extraordinar si speram s-o promovez, dupa puteri. Ea este, insa, o femeie delicata, care nu vrea sa ajunga in vizorul presei de scandal".

Niciun comentariu: