sâmbătă, 25 octombrie 2008

Simona Sensual si-a recuperat permisul auto

Dupa un an si doua luni de la accidentul in urma caruia i-a fost suspendat dreptul de a conduce, blonda a reintrat in posesia carnetului de sofer. Ea si-a ridicat permisul, ieri, la prima ora, de la sediul Politiei Rutiere din Capitala.

Galerie Foto
Cea mai vestita soferita-problema din showbiz, Simona Sensual, a reintrat, in legalitate.
Blonda s-a prezentat, ieri dimineata, la sediul Politiei Rutiere din Capitala pentru a-si recupera permisul suspendat, cu intermitente, pe o perioada de un an si doua luni. Simonei i-a fost luat carnetul anul trecut, in urma unui accident produs din vina ei, insa, intre timp, i-au mai fost dictate si alte termene de suspendare, pentru ca a condus si in intervalele de prohibitie.


"Am vrut sa mi-l lipesc pe frunte"


Contactata telefonic, ea ne-a confirmat faptul ca a redevenit soferita cu acte in regula: "Am primit ieri (n.r. - joi) o instiintare de la politie prin care eram anuntata ca procesul s-a incheiat si ca pot sa ma prezint sa-mi ridic permisul. Lucru pe care l-am si facut. La prima ora. Sunt foarte fericita, mai ca nu mi l-am lipit pe frunte cand mergeam pe strada, asa sa stie toata lumea! Ma stresa foarte tare toata situatia si ma bucur enorm ca am din nou permis. Ajunsese sa ma stie toata politia".




Nu face alianta cu Betty si Zsolt


Vestea buna de la politie i-a mai indulcit Simonei supararea pricinuita de decizia lui Radu Baron de
a-i interzice sa mai foloseasca numele de scena Sensual, pe care acesta l-a inregistrat la O.S.I.M. Reactia dura a blondei in legatura cu acest subiect a atras atentia altor adversari ai producatorului amintit, care s-au gandit sa o coopteze pe Simona in procesul pe care acestia i l-au intentat lui Baron.
Cei interesati de alianta cu blonda, nimeni altii decat Betty ex Etnic si iubitul acesteia, Zsolt, nu au primit insa raspunsul asteptat, Simona refuzand cooperarea. "Eu nu vreau sa fac alianta cu nimeni. Eu vreau doar sa imi pot folosi in continuare numele si atat, nu am chef de alte balacareli", ne-a declarat Simona.

Niciun comentariu: