miercuri, 29 octombrie 2008

Voi povesti despre relaţia mea cu Traian Băsescu



Laura Andreşan le pregăteşte politicienilor şi nu numai o surpriză de proporţii. Ea va publica anul viitor, in luna februarie, cartea "Bărbaţi la feminin", unde, spune sexy-vedeta, va face dezvăluiri despre bărbaţii din viaţa ei.



"În carte voi face dez­­­­­­­­­văluri des­­­­­­pre via­­­­ţa mea, de la 19 ani, de când am ve­­­­­­­nit din Gher­­­­­­­­la la Bu­­­­­­­­­­­­­­­­cureşti. Voi vorbi despre oa­­­­­­me­­­­­­­­­­­­­­­nii care m-au ajutat în acei ani, despre bărbaţii care mi-au fost alături şi despre cum am tre­­­­­­­­cut de la statutul de ziaristă la cel de «Pro­­­­­­­­fă de sex».

Există în car­­­­­te un capitol denumit «Po­­­­­­­li­­­­­­­ti­­­­­­­­cieni şi sex», în care voi dez­­­­­­­vălui în premieră şi despre re­­­­­la­­­­­­­­­ţia pe care am a­­­­­­­vut-o cu Traian Băsescu în anul 2001, când l-am cu­­­­­­­­­nos­­­­­­cut. Nu vreau să spun nimic mai mult, cine vrea să afle mai mul­­­­­­­­­­­­te va trebui să ci­­­­­teas­că în carte. Printre alţi politicieni care apar mai pot menţiona pe Cozmin Guşă şi pe Dan Matei Agathon", a de­­­­­­cla­­­rat La­­­­­­­­­ura Andreşan.

Niciun comentariu: