sâmbătă, 18 octombrie 2008

Actorul George Hamilton a facut sex cu mama vitrega



Actorul american George Hamilton povesteste in autobiografia sa ca a intretinut relatii amoroase cu cea de-a doua sotie a tatalui sau inca de la varsta de 12 ani Considerat inca unul dintre cei mai fermecatori actori de la Hollywood, desi nu de mult a implinit 69 de ani, George Hamilton continua sa faca senzatie. Recent, starul, care a jucat in filme precum "Nasul" sau "Cadavrul din piscina", si-a publicat autobiografia, intitulata "Don?t Mind If I Do: A Memoir".

Cum era de asteptat, volumul abunda in detalii picante si pe alocuri scandaloase despre viata celui care, la un moment dat, a fost socrul actritei Shannen Doherty, interpreta Brendei din serialul "Beverly Hills 90210". "Cand eram pusti, adica aveam vreo 12 ani, am avut o relatie cu mama mea vitrega. Intotdeauna mi-au placut femeile mai in varsta decat mine. Pe vremea aceea, ea avea 28 de ani. Fireste, tata nu a stiut niciodata", a povestit in carte Hamilton. "Sigur, era o situatie ciudata, dar mie mi se parea normal. Ce faceam noi purta numele de "imbratisari" si, credeti-ma, am imbratisat-o pe mama vitrega cum am putut mai bine. Daca am fost molestat? Am fost molestat, pe naiba", a adaugat actorul. Si ca si cum idila de la 12 ani cu sotia tatalui sau nu era suficienta, aceasta a continuat si mai tarziu, cand George era deja un nume respectat la Hollywood.


Era sa fie ginere de presedinte

Aceasta, insa, nu este singura poveste de dragoste al carei erou a fost Hamilton. In perioada 1966-1967, actorul a avut o relatie amoroasa cu Lynda, fiica fostului presedinte american Lyndon Johnson. Cinci ani mai tarziu, s-a casatorit cu actrita Alana Stewart, mariaj in urma caruia a rezultat un fiu, actorul Ashley Hamilton, fostul sot al lui Shannen Doherty. Starul mai are un fiu, George Thomas, impreuna cu Kimberly Blackford.


Niciun comentariu: