sâmbătă, 18 octombrie 2008

Antidotul la scandal


Ca să calmeze suporterii, giuleştenii sînt pregătiţi să-l schimbe pe Peseiro cu Marius Şumudică

Ca să calmeze suporterii, giuleştenii sînt pregătiţi să-l schimbe pe Peseiro cu Marius ŞumudicăRapidul apelează la o fostă glorie ca să iasă din criză! Marius Şumudică e înlocuitorul pe care şefii din Grant i-l pregătesc lui Jose Peseiro. Portughezul e aşteptat luni într-o şedinţă cu conducerea, indiferent de rezultatul meciului cu Gaz Metan Mediaş, de azi. Taher şi apropiaţii lui l-au convocat, enervaţi de jocul slab pe care echipa l-a făcut joi, contra Petrolului (3-2).

Acţionarul iordanian l-ar fi numit pe Şumudică încă de după eliminarea din Cupa UEFA, contra lui Wolfsburg! Ce l-a oprit atunci? Refuzul lui Peseiro de a demisiona şi reticenţa rapidiştilor în a-i plăti despăgubiri. De data asta, Taher e hotărît să se despartă de
antrenorul plătit cu un milion de euro pe sezon. "Doar o victorie şi un joc entuziasmant l-ar mai salva!", a explicat un apropiat al oficialilor din Giuleşti. Şefii sînt dispuşi chiar să-i achite clauza de reziliere a contractului, de 500.000 de euro.

Şumudică, 37 de ani, o antrenează acum pe Progresul, locul 2 din prima serie a ligii secunde, şi e văzut de şefii din Grant drept soluţia optimă pentru calmarea suporterilor, scoşi din sărite de sezonul dezastruos pe care l-a făcut pînă acum trupa portughezo-braziliană. "În acest moment mă concentrez exclusiv pe ceea ce am de făcut în Cotroceni, deoarece am şanse să promovez cu o echipă pe care eu am construit-o. Rapid ar însemna o şansă mare pentru cariera mea!", a declarat ieri fostul atacant al vişiniilor.

"Ţin legătura cu oamenii de la Rapid şi vom vedea ce se va întîmpla. Pentru mine e ca un vis să antrenez echipa asta"
MARIUS ŞUMUDICĂ, antrenor Progresul

Niciun comentariu: