luni, 20 octombrie 2008

Lăcătuş: "Cineva mă vînează!"


Lăcătuş a ieşit la atac şi spune că o persoană care a fost la Steaua îi vrea răul

"Fiara" n-are linişte înaintea meciului cu Lyon, decisiv pentru calificarea în primăvara Champions League. Lăcătuş crede că acuzele fanilor şi ale presei la adresa lui ar fi provocate de faptul că un fost angajat în Ghencea vrea să-l determine să plece!

"Discuţii între conducere, antrenor şi jucători există la fiecare echipă, dar se exagerează foarte mult. Toată această campanie împotriva mea vine de undeva. De unde? Nu ştiu, dar un lucru e cert: cineva îşi doreşte să ajungă din nou la Steaua şi cred că de aici pleacă aceste lucruri. Eu n-am nimic cu nimeni, nu am criticat niciodată un coleg antrenor", a declarat Lăcătuş la Sport Total FM.

"Fiara" n-a rostit şi numele celui la care face trimitere, dar dintre cei mai recenţi foşti angajaţi ai Stelei, atît în staff-ul tehnic, cît şi administrativ, se numără Cosmin Olăroiu, Victor Piţurcă, MM Stoica şi Gică Hagi.

"Am spus şi o repet, în momentul în care obiectivele pe care le am de îndeplinit vor fi compromise, nu este nevoie de intervenţia nimănui, voi pleca singur. Deocamdată, nu e cazul"
Marius Lăcătuş, antrenor Steaua

Niciun comentariu: