luni, 20 octombrie 2008

Trei capete de acuzare


Gigi Becali a fost ieri la DNA, unde i s-a comunicat că, pe lîngă dare de mită, este acuzat şi de fals şi uz de fals

Gigi Becali s-a prezentat ieri din nou în faţa procurorilor anticorupţie care gestionează "Cazul Valiza". Ce i s-a comunicat? Că pe lîngă dare de mită, este acuzat acum şi de fals şi uz de fals, pentru precontractul de vînzare a terenului din Cluj. Patronul Stelei susţine că suma de 1,7 milioane de euro nu era destinată premierii jucătorilor lui "U" Cluj, ci unei afaceri imobiliare.

Becali a zăbovit un sfert de oră în sediul DNA, apoi a ieşit zîmbitor. "Am venit acum ca să nu-şi bată joc de mine şi să mă cheme în ziua meciului cu Lyon. M-au informat că s-a extins urmărirea penală. Le-am spus: «Bă, băieţi, premierea nu e mită! Aşa că nu există nici caz, nici valiză şi nici bani!». Am semnat că nu vreau să declar nimic. Gata, am terminat cu ei! Ne vedem în instanţă!”. a zis el.

EXPLICAŢII
Purtătorul de cuvînt al Poliţiei de Frontieră, Ionela Roman, a explicat de ce paşaportul lui Victor Piţurcă a ajuns la procurorii DNA după ce joi selecţionerul a fost ridicat de pe aeroport. "Poliţistul de frontieră a încălcat prodecura de lucru şi va fi sancţionat administrativ. Are însă circumstanţe. Domnul Piţurcă plecase de la ghişeu, iar poliţistul n-a mai apucat să-i dea paşaportul şi de-asta l-a lăsat procurorilor".

Niciun comentariu: