sâmbătă, 18 octombrie 2008

Cristi Pulhac: "Vreau sănătate!"


Pulhac s-a întors ieri din Belgia şi şi-a pus o dorinţă pe aeroportul din Otopeni

Operaţia suferită la genunchiul stîng l-a afectat serios pe Cristi Pulhac. Cu chipul schimonosit, sprijinit de două cîrje cu ajutorul cărora se deplasează, fundaşul de 24 de ani a vorbit de situaţia sa medicală.

"A fost o operaţie uşoară, nu m-am speriat, a durat cam 40 de minute, dar stau departe de gazon 4-5 luni. Depinde de organismul meu cînd voi reveni. Avem ghinioane că ne accidentăm, am auzit şi de accidentarea lui Bratu. Sînt dezamăgit că nu am reuşit să cîştigăm cu CFR. Eu încep de luni recuperarea şi sper să revin cît mai repede pe teren. Nu mai contează salariul sau primele, contează doar sănătatea".

"Zicu e mai bine, din ce ştiu eu o să joace înaintea mea!"
Cristi Pulhac, fundaş Dinamo

Atac la Ropotan şi Cristea

Vasile Turcu e nemulţumit de evoluţia mijlocaşilor în partida cu CFR. "Cred că ne-am grăbit şi am cumpărat jucători care nici nu merită să îmbrace tricoul lui Dinamo. Ne dorim performanţă acum, nu putem să aşteptăm 2-3 ani pentru a face treabă ca lumea. Aveam încredere în Ropotan şi în Adrian Cristea, dar nu le mai iese jocul. Sînt dezamăgit de evoluţia de la Cluj!", a zis Turcu la Sport Total FM.

"Speriaţi de bombe!"

Fosta mare glorie din Ştefan cel Mare, Ion Pîrcălab, a criticat jocul roş-albilor în partida cu CFR: "Nu a existat nici o tactică. Ai noştri parcă erau speriaţi de bombe. Bratu s-a accidentat singur, Cristea a fost indolent ca de obicei, fiecare a jucat ce-a vrut. De Miranda ce să mai spun? Nu are loc nici la echipa a II-a, iar Torje alerga după Perreira doar ca să îi pună piedică".

Niciun comentariu: