duminică, 19 octombrie 2008

Lăcătuş: "Plec dacă nu iau campionatul"


Gigi Becali a dezvăluit ieri că l-a sunat pe tehnician pentru a-l ruga să nu demisioneze în urma protestului fanilor publicat de Gazeta Sporturilor

Patronul şi antrenorul Stelei au discutat ieri pe marginea unuia dintre articolele publicate duminică de Gazeta Sporturilor şi anume mesajul redat integral al unui suporter al Stelei, de pe mysport.ro, care solicita demisia lui Lăcătuş.

"L-am sunat imediat pe Lăcătuş şi i-am zis să nu cumva să se ia după ce spun suporterii şi să renunţe la post. I-am explicat că fanii au dreptul la o părere, dar asta nu înseamnă că trebuie să facă exact ce spun ei", a declarat Becali.

Cum a reacţionat Lăcătuş? "Pînă în acest moment, din punctul meu de vedere, am atins toate obiectivele impuse. Locul 2 în campionatul precedent şi calificarea în grupele Ligii Campionilor. În această fază a Champions League nu se poate vorbi despre accesul în primăvară ca fiind un obiectiv. Dacă vom ajunge în situaţia să ratez titlul, voi discuta cu stafful administrativ şi abia atunci putem vorbi despre o demisie" a fost părerea "Fiarei".

"Situaţia la Steaua nu e roz, dar se apropie, e cam rozalie. Sîntem în grupele Ligii şi avem doar 4 puncte în spatele lui Dinamo, plus meciul direct peste două etape"
Gigi Becali

"Cînd rezultatele nu sînt cele mai bune, atunci nici reacţia fanilor faţă de jucători nu poate fi pozitivă, însă şi suporterii să înţeleagă că elevii mei nu sînt mercenari"
Marius Lăcătuş

Niciun comentariu: